Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau mam čz 175/450 překopanou na cross. Zapalko je z pařeza takže samozřejmě chytá jen na roztlač. Chci s ní jezdit taky v zimě a tam by bylo roztlačování problém. Chtěl bych tam dát baterku, ale jen pro start na nakopavačku po nastartování bych to chtěl přes přepínač přezvaknou na zapalko z pařeza. ( prostě zapojit dva zapalovací okruhy) Baterku chci fakt jen pro starty takze samozřejmě dobíjení neřešim  Podle mě by o mělo fungovat, ale cci se zeptat jestli s tim mate nekdo zkušenosti a zda v tom někde neni zakopanej pes....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 16:35
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Určitě ti na mail dám vědět.. napíšu ti jak je karbec osazen atd.. + výfuk a nějaký drobnosti ohledně sání na kterým jezdím.. ale až budu mít více času, jsem ve skluzu přivezli mi novou obývací stěnu a ještě přestavuji, starou musím zlikvidovat tak momentálně nestíhám  pak se ti ozvu  ............. Ale fakt pěkná práce veřejně chválím, všem doporučuji =)
Datum: 24. září 2011 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel12483
 To jsem moc rád....drbal jsem se s nim dost dlouho,tak aby nejel  Písni mi na mail,rád bych se dozvěděl jak to máš osazené a nastavené a kupříkladu jaký rychlosti to při dannym převodu dosahuje....bylo to dost experimentální,protože sem věděl jak se to bude chovat v 50ccm....ale ta šedesátka nikdy před tebou nebyla zkoušená.....a už hlavně kvůli tomu jsem rád,že to plní očekávání
Datum: 24. září 2011 12:25
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Standa: jasný.. tak já to neřeším když to chci projet tak stím drknu a je.. brzy se stejnak dočká jiného zapalování.. na nakopávačku by to bylo fajn ale bohužel..
Jinak odbočím od tématu.. válec od tebe stále ožívá..už jsem změnil i trysku.. a jede pořád jak víc a víc nakopnutá střela.. To seriový koleno to opravdu brzdilo.. najeto na válci zhruba 5,5 hodiny a pohodička =)
Datum: 23. září 2011 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 Ok,ok.....běží slušně....k tý nakopávačce.....skracenim se změní jen "razance" při nakopávání,ne převodový poměr.....nevím jak ti poradit....to horší chytání je ale fakt způsobený tim,že tyhle bezkontakty dávaj až nad 1000ot/min....jestli na strčení blafne,tak to neřeš....
Datum: 23. září 2011 16:43
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Standa: Nejsem si jistý od jakých otáček tyhle bezkontakty fungují..ale pokud budu brát v úvahu, že až od 1200ot/min tak tedy by mě zajímala jiná věc.. Jakých otáček lze na motoru 477 bez zkrácené nakopávačky dosáhnout ? popřípadě okolik by musela být zkrácena, aby při kopu zapalování hodilo jiskru, jelikož Občas jsem schopen tento motor nakopnout, pokud ne tak ale nemusím vynaložit větší námahu pro start motoru.. Jsem schopen tam kopnout za 2 a na 5 metrech motor už běží..
Jinak nevím na jaké otáčky mám volnoběh nastavený..jelikož nemám na motoru otáčkoměr, mám pouze starší video ze zkoušky zápalka kde je chod motoru vidět a slyšet.. a příliš vysoký mi nepříjde možná se mílím, posud sám http://www.youtube.com/watch?v=oFtbDuKXyuw&feature=channel_video_title ovšem to byl začítek dneska motr vypadá malinko jinak, má jiný vůfuk atd a otáčky mám ještě o něco níž a nechcípá..Takže účel zatím plní, motor šlape, a pozitivní je že zápalku nevadí voda..
Datum: 23. září 2011 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 kubiq: bezkontaktní zapalování který jsi vyjmenoval sice fungují bez jakéhokoliv zdroje,jsou supr,ale myslím že všechny jmenované dávají jiskru až od 1200 ot/min....čehož u velký jawy docílíš až v rychlosti,který se musí dosahnout aby jawa chytla na roztlačení s vybitou baterkou(relé sepne taky v 1200ot/min)....to je to hodně rozběhnout na dvojku a pak tam vrazit jedničku....jenže 1200 ot/min jsou dost vysoké volnoběžné otáčky pro velkou Jawu.....já bych řekl že je to na prd
Datum: 23. září 2011 12:51
 hele připomen se mi na mail.. schema sem nasel (mam to na papiru)... tak kdyz se pripomenes tak ti to zitra poslu..
Datum: 22. září 2011 22:06
 Díky za rady. standa: přesně tak jsem si to myslel bud jeden tripolohovej vypinyc nebo dva dvoupolohace kolibkovy.
kubiq: jako asi jo- kdyz by byl novej rotor( jako nabitej) tak by to asi slo- ale rotor ani nvm kde dat nabit- to je jedno. Ja to nakopnul na kick asi trikrat z mnoha pokusu( za studena) za tu dobu co ji mam- ale ted uz roztlacuju- je to jisty. Kamos ma na kejve 25 z pionyra a musi taky roztlacovat - a vic jak já. Mě to na kick hodi jednu jiskru kdyz se povede tak i dve 
JAWA_ceZetak: kdyby jsi to mel uz vymysleny to schema a byl bys ochoten mi ho poskytnout ( mam to vymysleny- ale pro mou kontorlu abych neco nezblb) tak my to pls posli na mail provaz.honza@seznam.cz děkuju
Datum: 22. září 2011 13:46
 jde to udělat... měl jsem to tak udělané... snad schema někde najdu.
Datum: 22. září 2011 13:03
 Standa : Jo tak o štěstí to samozdřejmě bude také.. ale zápalko z pařeza mi opravdu jelo jak na 477, kam jsem nakonec dal bezkontakt, tak na motoru 250 kývačka..i jiných kde jde také nakop.. jak studený tak teplý motor.. Když jsem zkoušel zápalko z novějších typů jako jsou 21 atd.. tam jsem na tento problém který si měl narazil také.. To nefungovalo.. Jinak k nakopávání, nakopávačku jsem nezkracoval ani najednom a šlapali všechny motory.. a to jsem zkoušel asi 6 zápalek za pařeza.. a po nandání dobitého rotoru opravdu šlapali všechny  Nevím jak si to vyložit ale asi jsem měl kliku.
Můj momentální poblém spočívá spíš v bezkontaktu použitého na motoru 477.. nevím zdali je to bezkontak z motorovky, skačky, minibike nebo něčeho podobného, kdyžtak ti dodám foto, jetli to poznáš.. tam ano tam mám podobný problém, nakopávačka rotor neroztočí natolik aby chytla na kop.. tam mám bohužel zatím smůlu.
Datum: 22. září 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 kubiq: Máš holt štěstí....před cca 10 lety jsme na 477 zkoušeli jak zápalko z 555 tak zápalko z 21(20 i 30W),kopnu jsme zkrátili,aby měla rychlejší krok,ale stejnak se stalo málo kdy,že to blaflo na první,na druhý.....studený málo kdy......teplý jo.....seřízená byla.....zapalování tam byly dávanaý na zkoušku a byly vyndaný z funkčních strojů,který chytali na první.....obecně je to normální,že se musej velký jawácký motory se zápalkem z pařeza roztlačovat....je tam 2x pomalejší převodovej poměr pro nakopávání než u pionýra.....
Datum: 22. září 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 chvíli jsem nad tim komplexně přemýšlel...tak jo.....šlo by to....na kabel od zapalovácího vinutí ke kladívku přivedeš plus z baterky a do toho místa dáš/zapojíš/vyvedeš někam bokem 3 polohovej vypínač/přepínač aby na jednu polohu šlo do kladívka zapalovací vinutí/baterka odpojena,na druhou polohu motor chcípnul(vše odpojeno od kladívka) a na třetí polohu šel do kladívka plus z baterky/vinutí odpojeno .....ta druhá poloha je jak pro jistotu,aby se nepotkalo na kladívku vinutí s baterkou a za druhé aby to šlo chcípat....
Datum: 22. září 2011 12:27
 No tak jeden důvod bych viděl v špatně seštelovaným zápalku , nebo už má slabí rotor.. mám totiž taky zápalko z pařeza na tomto motoru s tím, že jsem nechal dobít magneto za 200.. a chytá mi to na první až 2 kop.. uplně v pohodě, stačilo to jen poladit...v životě jsem to neroztrkával !
Datum: 22. září 2011 12:27
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravim s kamosem chcem trosku upravit pariska dat tam jinej karbec a vifuk nevedel bi nekdo co pouzit za karburator? uz sme skouseli karburator s babety del-orto 14 ale zda se mi ze je to horsi nez lepsi  skusil bich karburator se simsona nevite jak bi se to chovalo jestli to neni krok zpet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:05
 péro: Kanály má a nemá stejný.....ty přefuky má jiný a sací kanál je menší....ale to rozhodně nehraje vliv na použití karburátoru z 21 či z Maneta90/Jawa 125A,B,T ....vliv hraje vhodné sací koleno a jeho napojení.....ale VŽDY se to MUSÍ PŘETRYSKOVAT !
Datum: 23. září 2011 12:05
 Dej si na 555 motor z 05,na něj dej hlavu a karburátor z 21,válec nech 05 a ve výfuku uřízni tu děrovanou trubičku/tlumič za šroubem na konci výfuku+bude potřeba ve stojánku převařit zacvakávací vzpěru o cca 1cm dozadu... bude z toho letadlo
Datum: 23. září 2011 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nechápu co se ti na tom může dusit 05 má taky kanály jako 555 a většina 05 co jezdí po světě má karbec z 21 já ho tam mám taky a výkon i otáčky to zvedlo a nemám s tím žádnej problém
Datum: 22. září 2011 20:45
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 ja se tadi snazim zjistovat informace a ne psat nejakej diktat  jinak dik za radi budu se snazit sehnat ten karbec z maneta
Datum: 22. září 2011 14:35
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Já bych nejdřív upravil pravopis a pak pokračoval dál...
Datum: 21. září 2011 21:46
 pokud to má stejný karbec jak 555, tak tam bez uprav nacpeš skoro totožný karbec z Maneta 90 (má jen vetší ďoury), při nízkých otáčkách se to docela dusí, ale jak to chytne šponu, tak na 300m stěrkové cesty to líta 60km/h jak nic...  nechcu vědět jak by to lítalo tak na kilometrové rovině  jinak spotřeba už šla poněkud jinde...
Datum: 21. září 2011 16:04
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 ten mi na to nesel odladit strasne se to dusilo na jakoukoliv trisku a polohu jehli tak chci skusit neco jiniho
Datum: 21. září 2011 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co řešíš?? dej tam normálně karbec z 21
Datum: 21. září 2011 13:11
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Prosimvás, mohu při instalaci gufer použít pro lepší vklouznutí vazelinu nebo nějaký olej? Nevadí to? Nebo tam musejíí být úplně na sucho...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 gufera v blokách nepodmazávam,ba naopak jsem je podlepoval lepidlem na ložiska.....před montáží kliky je potřeba gufero zevnitř pořádně promazat třeba vazelínou nebo potřít olejem.....
Datum: 22. září 2011 12:51
 kdyz davam gufera tak je cele namocim do oleje.... neni dobre kdyz gufero beha nasucho
Datum: 20. září 2011 22:17
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12473
 Kamoš to dává mydlem, ale jestli tam dáš oil či vazelinu nic se nestane.. Já to naklepnu trubkou nasucho a je to ok.
Datum: 20. září 2011 21:57
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci. Váš názor - dá se použít výfuky z 250 na Jawu 175/356? Napadaji mě 2 věci - shodnost matice výfuku a vliv na výkon. Nejde mi o tuning.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 21:58
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Díky moc za odpovědi  Nějakej ten motor sem našel, tak ještě kouknu po 250 na ND.
Datum: 20. září 2011 21:58
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 dají se použít ale musíš vzít i kolena z 250a matice z 250 protože origo sou užšší matice a kolena myslim na matici vnitřní průmněr kde je koleno jinak závit je stejný jak 250
Datum: 20. září 2011 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli se nemýlím tak 356 má stejný tlumiče výfuku jako kejvačka 150 a ta má uzší kolena než 250
Datum: 20. září 2011 20:04
Jméno: nwm pneu
IP: uživatel10693
 Zdar hoši potřeboval bych poradit co mam dat dopředu za pneu na jawu 250 mam tam starej polodrapak 2.75x18 ale chtelo by to drapák nevíte o nečem?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 17:16
Datum: 21. září 2011 17:16
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 Nevite nekdo co za nadrz (jawa pérák,kyvacka...) pasuje na jawa mustang???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 8:19
 Taky si myslim že těch origo 8l je naprosto dostatečných, těžko bys jel delší trasu bez toho abys potkal benzínku
Datum: 18. září 2011 8:19
 a duvod? kdyz sme byly jeste male decka taky sme chtely to nejvetsi nadrže aby se do nich vlezlo co nejvic benzinu a stejnak večně smrděl v nádrži litr nebo dva
Datum: 17. září 2011 23:39
 Bez úprav úchytů žádná...
Datum: 17. září 2011 22:15
 Stavím choppera z 350ky a sháním lanka (plyn,spojka,přední brzda) o délkách 120-130cm.Nevíte někdo kde bych je sehnal za rozumný peníz.Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 13:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já sem si to samo dělal z čz 487 a všechny lanka sem si vyráběl a ještě mě ani jedno neruplo nebo něco podobnýho a to na tom mám najetech přes 5000...
Datum: 17. září 2011 13:40
 ty délky asi neseženeš... kup si lanko a bowden v metráži a lanka si vyrob... já si takhle dělal lanka k posilube na čz
Datum: 16. září 2011 22:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:06
 na sirku ano ale na delku ne,,taky jsem se divil
Datum: 16. září 2011 21:06
Jméno: Wepo
IP: uživatel12450
 XXL by mělo být větší ne?
Datum: 16. září 2011 20:59
 DRAKU XL 50 A xxl 49CM
Datum: 16. září 2011 20:55
Jméno: alenotak
IP: uživatel12444
 Zdárek, chtěl bych se zeptat : Pomůže snížení hlavy u pionýra 20, aby měl větší sílu do kopců? Narovině mi jede jako dáběl, ale jakmile přijde kopec je zle a musím podřazovat i při menších kopcích. Předem děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel12446
 serid filtrbox s karburátorem.....hodne se to zmeni k lepsimu
Datum: 15. září 2011 21:24
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Rovnou tam dej jednácti kolečko rychlost an rovince se sníži cca o 5 km ani nepoznáš
Datum: 15. září 2011 21:16
 nenapsal jsi z jakeho kvaltu na jaky musis podřadit.
Datum: 15. září 2011 21:10
Jméno: alenotak
IP: uživatel12444
 Mám vše v originále, takže tam mám 3 kroužkovej píst. A třinácti zubý kolečko zkusím 12.Děkuju za odpověď.
Datum: 15. září 2011 20:48
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Jestli nemáš 3 kroužkovej píst tak si ho dej zas záleži na co chceš mít fichtla rychlost nebo síla na rychlost máš jednokroužkový píst treba 15 zubové sekundární kolečko a když do síly tak 3 kroužkouvej a 11 zubový sekundáro a třeba vetší rozetu a nebo enchat zlatej střed jinak hlava spíš zváši spotřebu ale jede o trošku líp ani to moc nejde poznat musel ybs mít úprav více
Datum: 15. září 2011 20:40
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdarec vsichni prosim ves s jaki litini je virobena vlozka? potreboval bich si odsoustruzit vlastni jestli to jde
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 7:38
 přestaňte mi tu mejt prdel, já to rozlousknu jak to s tim klikařem je!!!  ))klikař není žádnej ladič a udělá jen to co mu někdo poradí. klikař má 70ccm. má klapku do kliky. jeho 20 se nebojí žádnýho kopce. po rovině to jede max 85 což jest jestli se nemýlím cca 8300 otáček se 13 sekundárem. klikař ví co by to chtělo, ale nemá na to čas, protože mu pomalu narůstá rodina. klikař taky občas někomu spaří čumák tady na pokecu, a když na to přijde tak ho spaří klidně i standovi nebo dweinovi když se budou ptát na blbiny nebo budou bezdůvodně sprostý nebo utrhačný  klikař má alergii na dotazy typu" nejede to, co stim je??" a " jak udělat odtrh". tenhle dotaz mi blbej nepřijde, svědčí to o tom že tazatel nejdřív přemejšlí a pak jedná. dopsal jsem......  )))))
Datum: 17. září 2011 7:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 odhaduji, že bakoun dokazuje jen to, co je již napsáno níže.
Datum: 16. září 2011 16:02
 bakoun: a co si tím jako dokazuješ?
Datum: 16. září 2011 15:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: A co má být? Jeho stroj jsem v akci viděl, tvůj nikoliv...
Datum: 16. září 2011 13:30
 bakoun: ale on ma 70.... ja mam mamixmaalne 38,25 ... tj furt padesátku
Datum: 16. září 2011 12:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jawa_Cezetak: Zrovna na klikare bych nemachroval, jeho 70-ka s klapkou jede moc pekne. A ma to decal ciste udelany...
Datum: 16. září 2011 12:21
 no to vím že ten konec co trčí z válce je tenší... ale nedáno mezi ladiči byly ohlasy že tak tenká vložka se budou kroutit.... no dam to na vybrus a uvidim...
Datum: 16. září 2011 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel12447
 na 100%je to upravený.....určitě se neboj 41,5mm....nesmíš se řídit silou vložky co čumí z válce....je soustružená užší jak tělo vložky......i po takle drastickym výbrusu tam zbydou stěny silný 46,3 - 41,5 a to je 4,8/2 = 2,4mm.....síla stěny 2,3-2,4mm neni až tak malá... nedávo jsem nějaky válce dělal a ohlas byl suprovej......
Datum: 16. září 2011 12:07
 kdybych to škrábnul na 41,5 tak toho se už bojim.. aby se nekroutila.... ono je to dobře udelany valec tak ho zrovna odrovnat nechci... radši bych ho prvně přenesl na papír a až pak škrábnul... jinak novy valec je jak jinak než z 05ky... a ještě.. mám doma nejaky valec z 550.... přefuky jsou na něm hranaté... je to tak origo nebo to někdo předělal? bylo to v nějako dobové kroskce v zapomenute v lese pod hromadou větví.
Datum: 16. září 2011 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel12447
 áááá koukam že nejsem jediněj kdo na to jde z druhý strany  Taky jsem začal dělat tahouny....ono se to nezdá,ale taková dobře udělaná 60ccm.....kam se sere polák..  ....vůbec polák 55ccm je výsměch...ale dá se taky předělat  ....docela by mi zajímalo jak ty extra maxituningový polský romety s 8.výbrusem jedou....je toho plný Youtube,samej maxituning 60ccm,ale video nedá žádnej....každej jen fotky toho maxikrutě vytuningovanýho rometu....mimojiné proč ten dráplej válec nepřevrtneš třeba na 41,5?? Vložka sice bude slbá,ale cajk,ničemu to nevadí....
Datum: 16. září 2011 11:48
 standa: to jo... ten hranaty valec co sem koupil dodnes lezi v krabici protoze diky vrtani 40mm a 1mm hlubokou rýhou od předu až do zadu je nepoužitelný... ajoooo... měl sem omegu tak ladění šlo stranou... 210koňová kára me bavila víc než uprděný pionýr... nicméně po nějakém roku jsem se k tomu opět vrátil... dělám nový dvoukanál... respektive už je udělaný.. podle toho jaky je to nebude estra točivý ale traktorovitý s výkonem od spodu... ale není rám do kterého bych ho dal... z rámu ve ketrém jsem měl původně motor sem sebral kola a dal si je na babetu se kterou jezdim kazdy den... toto vse. . jinak k tem "blbounum" co sem dene pisou dotazy co tu jsou furt dokola... tebe to trebas nestve? kdyz tu kolikrat i 2x za den je dotaz na stejne téma? ...mne teda jo... ze zacatku to na pokecu bylo fajn.. byly tu rozumne dotazy, nikdo se nehadal, vsichni byly na sebe slusni.. pak sem zacli chodit mladsi a mladsi děcka, házat ramena jací jsou borci a my co do toho děláme 10 a víc let že umíme naprosté hovno.... prostě sem jak franky... je to hruza kam uroven pokecu klesá... tot vse
Datum: 16. září 2011 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel12447
 Tak ty blbouny jde usměrnit i jinak ne....já tě znam,vim jakej si,ze nejsi spatnej,ale z těch keců co tu vedeš,bych si o tobě myslel ze jsi blb prvního kalibru,kdybych tě neznal....k těm válcum....moc dobře si pamatuju že něco jsi vytvořil sám a taky vim,že ten s tim hranatym výfukovym kanálem jsi někde vyhrabal.....taky vim,že jsi něco ladil,něco šlo,něco nešlo a pak to nějak utichlo a už jsem jenom slyšel jaká je Omega kára....takže ani nevim jak jsi dopadnul s laděnim válců.....kolik si třeba nejvíc jel....atd....a k tem blbounum....chce to rozlišovat idioty,negramotný idioty a negramotný normální lidi.....jako je tenhle....proč ho od začátku napadáš,když ani nevíš co chce a co má za sebou....stačí jednoduše odpovědět....pokud ty teda aspon víš že origo válec je z nějaké šedé litiny a třeba že wiku prodává nějakou šedou litinu a nirezist......a by the way.....co se týče upravenejch motorů,tak by ses divil,ale Klikař je na trošku jinym levelu,než kam sme se kdy dostali mi šmatláci....
Datum: 16. září 2011 11:28
 stando... valec sem nedostal ale udelal... a proc bych se mel s necim chlubit? nevidim duvod chlubit se a hazet machry s tim co mam udelane. jooo parkart se to s tebou na icq rozebral co mam udelane za valec, jak to jede atd... na to si uz asi zapomel.... ... a ano.. urážím tu blbnouny co sem každý den melou stupidni dotazy ktere se tu omývají kazdy den, 4 tydny v mesici.
Datum: 16. září 2011 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel12447
 cezetaku nemel tlamou.....umis akorát machrovat.....mozna si mel válec,kterej měl tocit 9 tisic,navíc si ho někde dostal a navíc jsi se nikdy nepochlubil,ze by ti to uz konecne jelo......jen samý ramena a ponižování....to ti jde....hlavně že si tu každej den......ale abys taky někdy dal kus svejch zkušeností v šanc světu....to sem si nevšim.....jen samý pindání a urážky
Datum: 16. září 2011 10:30
 Ted kukám ze Bakoun bol rychlejsí
Datum: 16. září 2011 7:37
Datum: 15. září 2011 21:53
Datum: 15. září 2011 21:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 15. září 2011 21:44
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak to uz v tabulkach najdu ja mislel ze je to jeste nejaka tvrdsi slitina nebo neco takoviho dik moc za radu
Datum: 15. září 2011 21:39
 jawačezetáku radši zmlkni ty troubo. ne každej šmrdlá vložku pilníčkama na nehty doma v osmym patře v pokojíčku pod plakátem s tatkou šmoulou. jsou tací že si protočej trubku, stoupnou si k frézce a pilník nepotřebujou. je to z litiny ale číslo nevim z hlavy, nicméně je to snad v každých strojnických tabulkách.
Datum: 15. září 2011 21:25
 delal jsi 3k.... pekne.. ale hrabal jsi u to puvodnich prefuku? jelo to pak? ... a ze ten zkoudis rotacni soupatko... taky sem zkousel a vysral sem se na to.... zkoncil sem u stocene kliky pro sání do kliky bokem....
Datum: 15. září 2011 21:19
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak nejlepsi ladic asi nejsem ale nejakej 3k uz mam zasebou skousem sem aji 5k rotacni soupe a tak ale neni to ono to chce udelat celou vlozku
Datum: 15. září 2011 20:49
 z normální litiny na válce  .. prostě ocel.. železo.. chapeš? .. a ty jsi tak zdatný ladič že uděláš přesně úhly a natočení přefuků?
Datum: 15. září 2011 20:31
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Používám zapalování VAPE na dvou motorech.Nevadí když nechám na motoru pouze rotor když není v magnetickém poli? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 19:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mam obavy že ty magnety budou strácet sílu, ale jestli to máš pořád na nakým zapalování tak je to jedno
Datum: 15. září 2011 19:15
 také rotory sa dajú kúpiť aj zvlášť takže podla mňa by to malo byt v pohode lebo na sklade samoté rotory určite niesú v magnetickém poli
Datum: 15. září 2011 11:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6155
 hoj draci chci si skládat motokáru a myslíte že když tam nedám pružiny žě mně to nevyhodí,myslíte že když tam dm motor z pincka bez úprav tak to pojede a ještě poslední dotaz chci si udelat brzdu že dám na zadní osu kotouč a tam nejak priddelam bzrdy s kola myslíte že to bude brzdit?díky za odpověď Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 22:11
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 nejlepši maš nějaky honďacky motor do stavebnich stroju  např honda 200 nebo honda 270 to ti pojede slušně a vystačitito  jinak dily na silnični motokary sežřeeš např přes kališe ktery ma zavodni kary dej do seznamu joka kart a to ti najde
Datum: 19. září 2011 22:11
 fichtláckej motor je do motokáry docela slabej..brzdu bych řešil kotoučovou třeba ze škodovky, a odpružení s tlumenim je jasná věc...
Datum: 15. září 2011 23:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jo a jestli to je do lesa nebo na nejaky louky a pole tak tam z 50-kou urcite nepochodis
Datum: 15. září 2011 19:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Pokut to bude bez pruzin tak ti to na sebemensich hrbolech vymlati zuby kamos to taky takhle ma a na silnici je to dobry, k brzdam dej tam aspon bubny z pionyra to co si vymislel brzdit nebude a hlavne ten motor dej nekam nabok kamos ho ma za sedackou a hrozne se to prehriva
Datum: 15. září 2011 19:28
 Záleží jestli to má bejt motokára na pevné povrchy jako je asfalt, nebo jestli to chceš do lesa...
Datum: 15. září 2011 7:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel8993
 Zdravim všechny ČZťáky chci se zeptat je náhon v motoru u ČZ 477 stejně zpřevodovaný jako u ČZ 487 ? Chci si na svojí 477čce dát tachometr z 487čky ale nevím jestli bude ukazovat zprávně.Tak díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:05
 Je to stejné...
Datum: 14. září 2011 21:05
 samotný budík je stejný.. pasuje tam i zo skodovky i z 350ky atd atd
Datum: 14. září 2011 20:50
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čau kluci. Chci se zeptat, který myslíte že jsou lepší gufera do závodního vyšponovanýho motoru. Kaučukový nebo fluorkaučukový? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel12441
 Jo,to je to o čem jsme se bavili.....správná instalace znamená že se gufero jemně zamáčkne,kde nehrozí žádná jeho boční deformace či protržení,odření a zároven bude mít dostatečnej odstup od vnitřního kroužku ložiska
Datum: 15. září 2011 11:21
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Kur.. a co je správná instalace? Jsou na to nějaký speciální přípravky? Já gufera do motoru vždy jen naklepal gumovou paličkou
Datum: 14. září 2011 20:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Klasické gufero od renovovaného výrobce. Při správné instalaci vydrží věky.
Datum: 14. září 2011 20:22
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Takže napříklat gufera této značky fluorkaučukové dvoubřitvové budou naprosto dostačující?
http://loziska-gufera.cz/?p=productsMore&iProduct=282034&sName=Gufero-17-30-7-VIAS-Dichtomatik
Datum: 14. září 2011 19:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je to celkem jedlo, tyhle elastomery mají vesměs dobrý flexibilní vlastnosti. Rozdíl bych viděl jen v ceně. Většina gufer je z nitrilkaučuku a fluorkaučuku, tady bych problém nehledal. Spíš bych se zaměřil na břity gufer a koupil bych dvoubřitý. A jen ne silikon!
Datum: 14. září 2011 19:21
 Zdravím všechny příznivce těchto krásných strojů.Nevíte někdo kde se dají koupit gumové kroužky pod přední parabolu?Popřípadě jestli neexistuje nějaká náhrada.Stačil by třeba odkaz na net.Nemůžu o to nikde zavadit.Dík za každou zprávu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 19:14
 Zdravím pařezáky,pokud někdo budete mít zájem o ty kroužky pod masku,tak je mám na aukru vystavené.Nechal jsem si je udělat akorát mě udělal nejmenší sérii sto kusů a mě jich mraky zbylo tak se s vámi o ně podělím.Cena vyšla za jeden 10 Kč.
Datum: 28. září 2011 19:14
 Rozdělával jsem jednu 550 kvůli renovaci,vše bylo origo a ty gumy tam byly na prach spuchřelý.Tak to tam asi někdy dávaly.Nebo to byla deluxe výbava
Datum: 15. září 2011 20:27
Datum: 14. září 2011 21:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to jo origo pod maskou nic neni nic méně to není zas tak špatný nápad tam něco dát
Datum: 14. září 2011 21:40
 Ok.Je to maska.U nás jsme zvyklí tomu celýmu říkat parabola.Né je to pod maskou.Omlouvám se,ale domluvili jsme se.
Datum: 14. září 2011 20:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nemyslíš tou parabolou nahodou masku? nebo myslis parabolu opravdu jako svetlo?
Datum: 14. září 2011 20:08
Jméno: bornis1
IP: uživatel11449
 Zdravím,pošli mě email já ti pošlu foto.Je to mezi spojovacím plechem paraboly a brejlema.Je asi 3mm vysoký a zabraňuje aby se ten plech neopíral o brejle a neodíral barvu.Na tý fotce to je bez kroužků.Jen jsem tam zaškrtnul kam to má přijít.
Datum: 14. září 2011 18:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky nevím o čem mluvíš nikde pod parabolo origo žádný kroužky nejsou.
Datum: 14. září 2011 15:07
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 co?? já jsem měl rozebranýho fechtla asi milionkrát a nechápu o čem mluvíš....třeba někdo jinej ale já toto slyším poprvé...
Datum: 14. září 2011 15:03
 Dík za odpověď ale to jsou průchodky na bovdeny.Já sháním POD parabolu na brejlích jsou dva gum. kroužky.Tyhle se dají sehnat lehce.Dík M.B.
Datum: 14. září 2011 5:36
Jméno: dan
IP: uživatel11925
 http://www.jawadily.cz/pruchodka-riditek--pionyr,3684.html
Datum: 13. září 2011 22:17
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 zdravim potreboval bich radu mam upravenej 2 kanal prepustaki rozsirene na 10*15 a vyfuk rozsiren na 23.5 casovani original a kdiz do toho dam 2 krouzkovej pist tak to vubec nejede ale do otacek to de krasne tak sem skousel 3 krouzkovej s tim to ma zase sponu jak svine ale zadni otacky skousel sem sem odladit karburator i vyfuk na kazdej pis a furt to sami co myslite viresil bi to jednokrouzkovej pist nebo mam zmenit casovani vyfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 20:53
 ver tomu ze to nemusí vidiet
Datum: 14. září 2011 20:53
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 to bis musel videt abis to pochopil ja nevim jak to mam lip popsat
Datum: 14. září 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12437
 konec světa  nechápu logiku tvýho válce,ani ty přefuky...ty mě přijdou úplně mimo.....navíc nemáš upravenej ani saci ani vejfukovej kanál,takže nevím co čekáš......a píst použij jednokroužkový
Datum: 14. září 2011 10:49
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Čus, nejsem žádnej mistr na úpravy speciálů a tak se chci zeptat co všechno musím doladit v jakým poměru pokud bych si chtěl koupit tento válec: http://www.ms50.cz/_zu.html Jsem už hodně znalý v teorii i praxi originál fichtlů ale do tohodle se pouštím poprvé tak potřeuju trochu pomoct... Jakej se k tomu hodí nejlepší karbec, jak se počítá výfuk, jaký lepší zápalko či originál? A hlavně jestli se k tomu nejvíce hodí ta hlava co též nabízí Stejsky a jestli na to bude pasovat sama rovnou z výroby: http://www.ms50.cz/_h.html Nebo se musí doma ještě něco doladit/dopilovat... Hledal jsem tohle všechno na netu ale nic jsem nevykoumal tak prosím o radu. Chci udělat jeden solidní motor na fichtlcupy do třídy special.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 12:02
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 jak říká standa.....
Datum: 15. září 2011 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel12437
 Já nechtěl malovat čerta na zed,ale uvést ho do reality....stejsky v popisu všechny ty věci okolo shrnul větama: nutný špičkový stav motoru odpovídající zatížení,jaké bude mít a pokročilé ladičské schopnosti....
Vidíš a zrovna pepku píšeš o tom samym jako já,jen trochu jinak.....o tom to je....koupili si válec,hlavu a celý hotový výfuk a "jen to složili" ....jenže každej nemá zbytečnejch 7 a půl tisíce aby si koupil sadu....+ do motoru repásnout kliku na CKR jehlu,kvalitní ložiska,kvalitnější gufera,rychlej 3Q,minimálně předělat spojkovej koš aby udržel větší přítlak,zapalování "aspoň" Vape a už sme na investici dobře 15 tisíc.....a o tom mluvim já.....Stejsky dělá perfektní věci,ale je to už vyšší level,než ty naše prapodivný nenáročný dvoukanály který prostě jedou na všem
Datum: 14. září 2011 11:00
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Dík kluci za všechny informace. Rozhodl jsem se začít vlažně abych tomu taky pochopil hlavu a patu protože jezdit na stroji o kterém nic nevím, tudíž ho ani neumím opravit je pí....na
Chvíli budu jezdit na takové zlaté střední třídě a až budu pořádně vědět vocogo tak budu ladit dále  Myslím že to půjde docela rychle protože když člověk zná na 100% ten základ, tak tohle už je jen počítání navíc takže to není nemožný..
Na svém pionýru jsem se za těch cca 5 let naučil velmi mnoho a dovolím si tvrdit že mám jeden z nejvýkonějších motorů co jsou. Sám jsem ještě nepotkal nikoho kdo by mě byl schopen předjet jak na silnici, tak v terénu ani na fichtlcupech ve třídě stodolák. Neberte to ale jako vychloubání!!  Ale jak říkám, tohle je už trochu jiná alchymie takže jít na závody hned s nadupaným motorem který jsem si od někoho nechal postavit je na prd.
Jen ještě jedna otázka, více-stupňová převodovka se dá udělat v samotných karterech orig. motoru nebo je na to už potřeba nějaký mezikus? Pokud znáte o tomhle nějakou šikovnou stránku kde poradí jak a proč, dík za pomoc.
Jinak všem ještě jednou díky.
Datum: 13. září 2011 18:15
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 To že dostaneš společně s válcem kompletní info k výfuku, nebo ho jde celý objednat, je právě největší výhoda proti konkurenci, rázem jseš tam, kde být máš.
Datum: 13. září 2011 17:33
 pepek : že by to bylo tím že ten vyfuk byl odladěn přesně na ten válec?  jak píše standa počítejte s 20 000,- motor.... já jsem kolem 10 000,- a jezdím na chvostu
Datum: 13. září 2011 15:38
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Stando jeden postřeh, než někdo maluje čerta na zeď. O víkendu jsem mluvil se stejskym, říkal že minulý týden dodal právě jeden 3K, závodní hlavu a kompletní výfuk pro kluky na fichtlcup, co dřív měli akorát VAPE a Dell Orto na sériovém válci a konkurenci nestačili, světe div se o víkendu vyhráli a nevěřili tomu, že jedou na padesátce.
Datum: 13. září 2011 13:03
 pokud nemáš zkušenost s laděnim fichtla žádnou,ani dvoukanál,tak tohle je pro tebe gilotina co ti setne hlavu.....co vim,tak kluci to museli dolaďovat na brzdě aby to chodilo jak má a to měli mnohaletý závodní zkušenosti na nejrůznějších upravenejch válcích......začni něčim jednodušim jako jsou RS úpravy a nebo cestovní úprava.......jinak k té Závodní úpravě.....k válci dostaneš nákres výfuku,ten je potřeba do detailu dodržet....karburátor je potřeba Dell orto 19/21 + vhodný molitanový filtr,lepší spojku,elektronické zapalování nejlépe s řízeným předstihem na kterém půjde odladit mapa pro jednotlivé otáčky. Pak je dále potřeba zajistit kvalitnější uložení předlohového hřídele v převodovce a dokonalou klikovou hřídel,nesmí házet čepy víc jak stovku-dvě....nejlépe s jehlovou ojnicí CKR...ložiska do celého motoru nejlépe SKF s c3 vůlí...gugera alespoň z materiálu FKM/FPM...další věc- je potřeba rychlého 3Q....origo prevodovka je nevhodná....takže motor cca 20 000,- ....kdybys chtěl začít jednoduše a účinně,ozvi se.....taky nějaký válce dělam...info na mailu
Datum: 13. září 2011 0:52
Posl.aktualizace: 16. září 2011 13:28
Datum: 16. září 2011 13:28
 lopyys: Chceš udělat pravou šedesátku ?( 41,5/45)
Datum: 14. září 2011 11:02
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Origo válec vyčistit mezi žebry, výbrus, perfektně zajet a je to třikrát lepší než polák o průměru 40 mm
Datum: 12. září 2011 21:25
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Kvalita tohodle vejmyslu z Polska je příšerná, pokud se chceš někam posunout, tak je dobrou volbou (zaručená kvalita) např. cestovní úprava od stejskyho http://www.ms50.cz/_cu.html
Datum: 12. září 2011 21:07
Jméno: Pavel Zeman
IP: uživatel7956
 no já se s tim nevěděl rady budu to muset vrátim přepouštěcí kanály nesedí. Kanály ve vložce nemají stejný průměr a tvar jako v odlitku.....Píše se to tam sice, ale já myslel, že to bude pouze trochu poopravit a pude to.....Mno jestli si zkušenější než já, tak to třeba zvládneš.....
Datum: 12. září 2011 20:31
 Ne moc dobré, polský válec je nedodělaný, pokud ho vyměníš za stávající, nepoznáš rozdíl... Aby sis tímto zvýšil výkon, musíš udělat řadu změn. Jestli dáš svůj starej válec na výbrus a dostaveš k tomu pístní sadu, uděláš 3x líp
Datum: 12. září 2011 20:28
Jméno: stambi
IP: uživatel6193
 zdravim potrebuju poradit jaki doporucujete casovani vyfuku u upravenejch 2k vihovovalo bi 28.5 od horni hrani valce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 16:10
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 diki moc
Datum: 12. září 2011 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 pro začátek stačí+trochu rozšířit(dle vrtání 23,5-24,5) ,sací kanál zarovnat,horní hrana podle pístu spodní hrana 68-68,5mm
Datum: 12. září 2011 11:53
Posl.aktualizace: 11. září 2011 18:13
 Ahoj,,,schválně jestli mě poznáš
Datum: 11. září 2011 18:13
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 nesehnal by jsi my nejakou stránku s el schematem 50/21 díky ale musí to být fakt 50/21
Datum: 11. září 2011 18:09
 zdar, máš tam chybu jak svina, nepíše se pioner, ale pionýr, cos nechodíl do školy?
Datum: 11. září 2011 16:20
|



|